Služby

TRABLE S PPL

Byly doby, kdy jedinou správnou volbou pro objednání zboží přes e-shop bylo PPL. Chraň Bůh použít Českou Poštu, protože jste se nedočkali ničeho, natož balíku. No a teď tu máme změnu.

Něco podobného se mi stalo už vícekrát, ale tentokrát se teda fakt vytáhli:
– 4.10. v 10:30 mi napsali, že budou doručovat 10-12
– potřebovala jsem v 11:30 odejít, tak jsem několikrát volala řidiči na telefon, který byl napsaný v SMS, ale nedovolala jsem se
– po 12 hodině mi volal řidič (vím, že volal, ale nemohla jsem to zvednout)
– v 14:30 jsem přišla k počítači a nastavila jsem si dle pokynů v mailu náhradní termín doručení na 9.10 a přišel mi potvrzovací email s novým termínem, zároveň mi přišla informace, že balík je uložený na výdejním místě a můžu si ho vyzvednout (vcelku logické, co by ne)
– 9.10 jsem si naplánovala práci a den tak, že jsem celý den byla doma (posledně jsem se totiž od řidiče dozvěděla, že čas je naprosto orientační a můžou přijet kdykoliv a že to on neví, jaké SMSky se rozesílají)
– v 15:20 už mi to bylo podezřelé, že se nic neděje a zavolala jsem na info linku.

A víte co mi řekla paní? Víte, to my máme chybu v systému. Když se řidič pokusí Vám neúspěšně doručit a vrátí balík na výdejní místo, tak už nejde nastavit nové datum doručení, ale stejně Vám to úspěšnou změnu potvrdí. Musíte si pro to dojet na výdejní místo. A kdyby se mnou mluvil řidič a nastavil to náhradní doručení on, tak to by fungovalo. Já asi špatně slyším! Takže za co jsem zaplatila 100,- Kč za doručení? Za chybu v jejich systému? A k tomu si můžu vybrat – buď si zajedu pro balík, nebo mi ho pošlou 11.10. zpátky. Jak laskavé!

Sága tedy pokračovala:

10.10. jsem balík vyzvednout nestíhala.

11.10. v pátek (poslední den na vyzvednutí balíku) jsem přišla v pracovní době na místo vyzvednutí a…voila…cedulka typu „dnes zavříno“. Podezřívala jsem je z účasti na Gottově pohřbu, nakonec prý něco rodinného.

Tak jsem volala na PPL linku s tím, že potřebuji, aby mi prodloužili dobu, po kterou bude balík v této úschovně, protože chyba není na mém přijímači. Tak to oni prý neumí, že to už je věc mezi tím místem a řidičem a oni to nemají jak sdělit (ani tomu řidiči???). Tak prý jedině, když tam přijdu v pondělí hned na otevíračku, to tam balík „ještě určitě bude“. 

Nevěřila jsem jim ani pozdravení, ale nakonec tam balík opravdu byl. Můžu být ráda, že neotevírají třeba 5, ale až v 9.

Když jsem se o tom bavila s paní ve vydávacím místě, tak mi říkala, že oni tuto nepřítomnost do webu zadali, ale že PPL prostě zákazníky neinformuje…

Proč to DPD funguje a PPL služby zákazníkům zapomnělo? Kromě toho, že DPD tohle všechno tady u mne umí bez problému, tak mají ještě vyzvedávací místa, kam to kurýr složí (a klidně i na druhé doručení). Takže mám další parametr na e-shop…nesmí doručovat přes PPL. A dost by mne naštvalo, kdyby měli napsané DPD a pak mi e-shop doručoval PPL (už se mi to stalo) to by si za rámeček nedali.

Je to hodně smutné, že už si radši z principu snad nechám doručit poštou, než PPL. O tempora, o mores…

Co funguje u vas?

Tohle sdílím!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *