Před nějakou dobou (konkrétně 7.9.odpoledne) jsem byla ve Vaňkovce v Brně a potřebovala jsem něco v lékárně. Netušíc nic zlého jsem šla k Dr. Maxovi…
Jednalo se o volně prodejný přípravek. Řekla jsem lékárnici, přesně ten přípravek, co potřebuji. Ona řekla, že ho NEMAJÍ a přinesla zpět značkový produkt Dr. MAX, který byl podobný tomu požadovanému asi tak jako dlaha a sádra na pohmožděnou ruku (obojí je na ruku, co bolí, right?) a nabídla mi ho. Obecně by to možná nebyl špatný postup, ale já jsem ten navržený lék nemohla (kontraindikace), což jsem jí řekla. A víte, co se stalo pak? Paní lékárnice odešla zpět k regálu. Myslela jsem si, že po tomto upřesnění asi má alternativu toho, co potřebuji. Ale kdepak….ona mi přinesla….PŘESNĚ TO, CO JSEM CHTĚLA PŮVODNĚ.
V nějakém transu jsem bohužel vyhodila účtenku, kde by možná bylo třeba jméno konkrétní lékárnice a čas atp. Zkoušela jsem i zjistit, jak tenhle podraz vrátit tak, aby se to svezlo na ty správné lidi. Dovedu si představit, že když lékárnice neprodá dostatečné množství čehokoliv Dr. Max, tak má po prémiích, nebo tak něco. Nechtěla bych znepříjemnit život někomu, kdo za to reálně nemůže. Ale celkově je to teda dost nechutné.
Když jsem to pak sdílela s několika kamarádkami, tak mi řekly, že se to jim, nebo jejich blízkým, stalo speciálně u Dr. MAXE už taky.
Máte někdo nápad, jak správně vrátit úder? Lékárnic ve svém okolí jsem se ptala, nic efektivního jsem jako doporučení zatím nedostala.
Takže tolik k tomu, kam chodit do lékárny…
Foto ilustrační – znáte fotobanku zdarma https://unsplash.com/